StatCounter

lunedì 2 maggio 2011

Narrazioni in arbëresh di storie locali -tramandate- a cura di Andrea Glaviano

Shën Antonini te Vanjtelet (mbljedur e rrëfier nga Andrea Glaviano)

Andrea Glaviano, volontario del Centro Culturale Parrocchiale


Te një herë një fumilje Këllezrash shumë devotshme shën Antoninit desh të bljië një statuë ktji shejti. Si e qjellëtin te Klisha zoti ngë desh sa te lëjn për¢ë klisha arbëreshe ngë ka ne shejtra ne zotëra pa mjekrë.
Atà qjëndrojtin shum lik si gjegjëtin ktà fjalë, e muartin statuën e e qjeltin te klisha litire, te ku zoti e mori me shumë harë. Kle ashtù çë ajò fumiljë çë ishjë arbëreshë ju bë litire.
Shkojti ca qro e klisha litire bleu një statuë më e madhë të shejtit Antoninë. Kle ahjera çë Nini Riccuit, çë ishjë tatamadhi sime shoqje, mori statuen e vogël e e quelli te shpia çë kish përjashta, përposh te brinja e Kontit, përçë dejë të stisjë një klishiçele per shejtin Antoninë te Vanjëtelet. Atjè kish aì pjes te një shpì me kuratullin Xhuan Di Maggio e me Pashkuallin Karuzit. Kta i shitëtin pjesën e tire pesmbëdjet lirë nga një e ashtù Riccuti zëri të stisjë klishën e rè.
Kur erdhi hera çë kish t’e pështrojë vate te i kushiriu mas Nrica Klezit sa t’i lipjë naj i biri Viçenzi mënd vejë Zambuk baskë me Xhuanin. Si kle sosur klishiçela muartin statuën e shën Antoninit e e celti atjë. Klè ashtù çë klè bër klisha te Vanjëtelet.
Te dita tet gusti 1933 zoti me gjindet ishe vejë sa bekojë klishën e rë kur qilla u mblua me mjegula të zeza e zëri sa bjië shi i fort me shum bumbullima e shkaptima. E ashtù klisha kle bekuarë të njetër ditë çë kle 28 gushtit 1933 nga Mons. Evola.
Me qroin qjo klishë ju gorramis e për ca vjet ngë i vejë më njerì sa parkalesjë. Ca vjet prapa me përkujdesimin tim te bashkia mënde bën proxhetin e klisha kle bër e rè e kle sosur te dita 22 shatorit 1993, nanì gjindet ven pameta sa parkalesën te klishiçelja Shën Antoninit.
Andrea Glaviano
Sant’Antonino a Bagniatelle (notizie raccolte da Andrea Glaviano)
Andrea Glaviano, nella Biblioteca del Centro Culturale Parrocchiale
Una volta una famiglia, molto devota di sant’Antonino, decise di comprare una statua di questo santo. Quando la portarono nella chiesa greca, il parroco non volle accetarla, dicendo che la chiesa greca non ha né santi né preti senza barba. Quando sentirono queste parole ci rimasero tanto male, presero la statua e la portarono nella chiesa latina.
Passato qualche tempo la chiesa latina comprò la statua di sant’Antonino più grande, allora Antonino Rizzuto, nonno di mia moglie, prese la statua piccola e la portò nella sua casa rurale alle falde della collina Costa del conte perché aveva intenzione di costruire una chiesetta per sant’Antonino nel feudo Bagniatelle. Lì possedeva infatti quote di una casa rurale in comproprietà con curatolo Giovanni Di Maggio e con Pasquale Caruso i quali gli vendettero le loro quote per quindici lire ciascuno e così Rizzuto cominciò a costruire la nuova chiesa. Quando arrivò il momento di mettere la copertura alla chiesa, andò a trovare il cugino mastro Andrea Clesi per chiedergli se poteva mandare il figlio Vincenzo ad aiutare il figlio Giovanni per ritirare le tegole a Sambuca, e maestro Andrea rispose che il figlio poteva andare assieme a Giovanni. Quando la costruzione fu terminata presero la statua di sant’Antonino e la portarono nella Chiesa. Fu così che venne costruita la chiesetta nel feudo Bagniatelle. Il prete con i fedeli era pronto il giorno 8 agosto 1933 per andare a benedire la nuova chiesetta ma all’improvviso il cielo si riempì di nuvole nere, cominciò la pioggia accompagnata da tuoni e fulmini e quindi la chiesa fu benedetta qualche giorno dopo, il 28 agosto 1933 da Mons. Evola. Col passar del tempo però questa chiesa cominciò ad andare in rovina e per alcuni anni non fu più frequentata dai fedeli.
Pochi anni addietro, per mio interessamento il comune ha fatto redigere un progetto e la chiesa è stata ricostruita ed ultimata il 22.09.1993. Adesso la gente ha ricominciato ad andare a pregare nella chiesetta rurale di Sant’Antonino.
Andrea Glaviano

Nessun commento:

Posta un commento